אור מחשבים

| מחירון טכנאי מחשבים

כמה עולה ביקור טכנאי מחשבים? כמה עולה תיקון מחשב וכיצד מעריכים שירותי טכנאי מחשבים?  אילו שירותים ותיקונים ניתן למצוא אצל טכנאי מחשבים?

 

מחירון טכנאי מחשבים מבוסס על מחירים ששילמו לקוחות אמיתיים כמוכם. עלות הביקור הראשונה אינה כוללת תיקונים, אלא רק "אבחון" .כלומר, אתם משלמים כי הטכנאי הגיע לביתכם. לעלות התחלתית הוסיפו מחיר עבור תיקון התקלה.

 

 

מחיר ניקוי המחשב מווירוסים ורוגלות

השירות הנפוץ ביותר הוא ניקוי המחשב מרוגלות ווירוסים. לא משנה כמה תוכנות אנטי וירוסים יהיו על מחשבכם, ואם תופעל הגנה און ליין באופן קבוע- המחשב עדין חשוף לווירוסים.חיבור של דיסק און קי או סמארטפון להטענה והעברת קבצים למשל, עלול להעביר גם וירוס שיושב על המכשיר שחיברתם למחשב. הורדת סרטים או תוכנות לא מוכרות , גלישה באתרים מסוימים ועוד- כל אלו חושפים את מחשבכם לווירוסים ולרוגלות.
יש להוריד למחשב תוכנת אנטי וירוס שפועלת בזמן אמת ומדי שבוע לסרוק את המחשב למציאת ווירוסים, סוסים טרויאנים ורוגלות.
אם המחשב איטי, נתקע, או נכבה באמצע פעילות אלו סימנים המדליקים נורה אדומה ומצריכים יד מקצועית שתטפל בבעיה.
עלות השירות אינה צריכה לעבור את 200 השקלים, נוסף על עלות הקריאה לטכנאי.בדקו אופציה של שינוע המחשב אל הטכנאי ואיסוף ממנו ותוכלו לחסוך כ-50 שקלים.

התקנת תוכנות

שירות נוסף הוא התקנת תוכנות. רכשתם מחשב חדש והוא נקי מתוכנות, או שבטעות הילד מחק לכם את הדרייבר של כרטיס המסך, טכנאי מחשבים יוכל להתקין עבורכם את התוכנה מחדש. כאשר מדובר בתוכנה בתשלום, כדוגמת חבילת אופיס, תצטרכו לשלם גם על הרישיון להשתמש בתוכנה.
עלות התקנת תוכנה מגיעה עד 100 שקלים.

מחירון פרמוט מחשב

לאחר פרמוט מחשב יש צורך להתקין מערכת הפעלה ותוכנות בסיסיות. התשלום גם כאן מתחלק לשניים- תשלום בגין הרישיון למערכת ההפעלה ולתוכנות , ותשלום עבור עבודת הטכנאי. עלות הפרמוט נעה בין 250-350 שח. אם מדובר במחשב חדש, רצוי לרכוש מראש מחשב עם מערכת הפעלה בעברית ועם התוכנות המוכרות. אם מדובר בפרמוט שנעשה בגלל תקלות חוזרות ונשנות במחשב, השוו מחירים בעצמכם עבור מערכות ההפעלה- לא תמיד משתלם לרכוש מטכנאי המחשבים את הרישיון למערכת ההפעלה ולתוכנות השונות.

מחיר גיבוי ושיחזור קבצים

היום עם טכנולוגיית הענן הולך ופוחת הצורך בשחזור מחשבים.אם טרם גיביתם את כל המידע על המחשב בענן-זה בהחלט הזמן. יחד עם זאת, אם אתם מעוניינים בגיבוי של כל התוכנות וכל המידע שעל המחשב, טכנאי המחשבים יוכל להכין עבורכם גיבוי למקרים בהם המחשב שלכם ישבוק חיים.

גם שחזור מסמכים יוכל להתבצע על ידי טכנאי, גיבוי מחשב יעלה לכם עד150 שקלים. שיחזור קבצים זהו עסק יקר יותר ונעוץ בסיבה שבגינה הקובץ "נעלם".
עבור שיחזור מהיר תאלצו להיפרד בין 200-450 שקלים בסך הכל.
באם מדובר במערכת ההפעלה שיוצרת בעיות ולכן הקבצים אינם נגישים, תשלמו עד 100-150 שח. אם מדובר בבעיה בכונן הקשיח של המחשב, לעיתים תצטרכו בדיקה נפרדת של הכונן אצל הטכנאי (פרידה מעוד 400 שח).

רוב טכנאי המחשבים גובים תשלום עבור שעת עבודה כאשר מדובר בתיקונים ובפעולות פשוטות. ככל שהתקלה חמורה יותר, כך שעות העבודה מתארכות.
המחיר הממוצע של שעת עבודה לטכנאי הוא 150 שח ובאזור המרכז 200 שח, כאשר על השעה הראשונה ועל הביקור בביתכם יכול הטכנאי לגבות עד 100 שקלים נוספים.

מחיר תיקון מחשב מרחוק באמצעות שליטה מרחוק – מחיר תיקון מחשב מרחוק נעה בין 150-200 שח.

ניקוי אבק במחשב כולל ניקוי פיזי של המחשב ניקוי מאווררים – 150 שח.

 

מחירון תיקון מחשב נייד

מחיר לתיקון מחשב נייד שונא מהמחיר של תיקון מחשב שולחני.
מחיר החלפת מסך למחשב נייד נעה בין 450-750 שח
מחיר החלפת דיסק קשיח לא תקין במחשב נייד עולה בסביבות 650 שח כולל המחיר של דיסק החדש והתקנת מערכת ההפעלה מחדש.
מחיר שיחזור קבצים במחשב נייד בין 300-500, במצבים שיש תקלה פיזי בדיסק, המחיר גבוע יותר.
מחיר לתיקון שקע חשמל בין 250-350 שח.
ניתן לשדרג זיכרון למחשב נייד, המחיר תלוי לפי סוג הזיכרון.

 

הסתבכתם עם תקלה, הודעות קופצות, מחשב איטי ולא זז, רוצים להתקין מדפסת חדשה או לכל תקלה אחרת התקשר ליעוץ ראשוני ואני בדרך אליך!

נגישות
Call Now Button